SAHARA

logotypy_footer-sahara_500x500.jpg

W Sahara wierzymy, że doskonała jakość, wydajność i funkcjonalność to minimum, które powinien spełniać każdy z naszych produktów. Jako firma rodzinna z ponad 20-letnim doświadczeniem w produkcji mamy wszelkie narzędzia, aby dostarczać klientom światowej klasy grille.

Nasz zespół w centrali w Europie pracuje nie tylko nad nowymi produktami, ale stale ulepsza także te istniejące od dawna w naszej ofercie.

W przeciwieństwie do wielu naszych konkurentów, od 2005 roku sami wytwarzamy nasze produkty, nie korzystając z zewnętrznych fabryk. Nie tylko pomaga nam to osiągnąć nasz cel, jakim jest doskonała jakość, ale także daje nam pełną kontrolę nad sposobem wytwarzania naszych produktów.

Twoja satysfakcja jest dla nas bardzo ważna, dlatego ​​nasz numer telefonu znajduje się na każdym produkcie. Jeśli kiedykolwiek zajdzie taka potrzeba, przez cały okres eksploatacji produktu możesz zadzwonić bezpośrednio do nas i porozmawiać z członkiem naszego zespołu w siedzibie Sahara, a nie z zewnętrznym centrum telefonicznym.

 

Katalog Produktów

Bestsellery

Zobacz nasze najlepiej sprzedające się produkty oraz promocje.

Ulubione

Nie masz produktów w Ulubionych

Porównaj

Nie masz produktów do porównania.

Ostatnie wiadomości

Jak zapobiegać kontuzjom Największym wrogiem każdego sportowca czy amatora, czy profesjonalisty jest kontuzja. Wizja uszkodzenia ciała w trakcie treningu, w perspektywie poplanowanych zawodów często spędza sen z powiek....
Motywacja w dążeniu do celu Motywacja w dążeniu do celu Ostatnio a pewnej grupie treningowej na facebooku do której należę pojawił się wątek, który mnie zaciekawił. Osoba zadająca pytanie chciała schudnąć i szukała...
Zmiany w aplikacji JRNY W maju czeka nas kilka istotnych zmian w zasadach działania aplikacji JRNY.   1. Funkcja Motion Tracking dostępna jest już także na smartfonach Przypominamy, że funkcja Motion Tracking ofe...
FIBO 2023   Rynek oferuje ogromny wybór sprzętów fitness. Szukając tego jednego, wymarzonego, trudno oprzeć się wrażeniu, że ilość dostępnych marek może przytłaczać. Dlatego właśnie, jako firma...