Godziny otwarcia (pon - pt):
Biuro sprzedaży, Marketing: 8:00 - 16:00
Serwis Techniczny: 8:00 - 15:00, kontakt telefoniczny możliwy w godzinach 9:00 do 13:00
Magazyn: 9:00 - 15:30
Zapraszamy do siedziby firmy, jeżeli jesteś zainteresowany zakupem lub odbiorem towaru. Posiadamy showroom, w którym znajduje się kilkanaście spośród naszych wybranych produktów. Jeżeli jesteś zainteresowany konkretnym produktem, prosimy o uprzedni kontakt.
Uwagi odnośnie pracy Serwisu Technicznego
Specyfika pracy Serwisu Technicznego
Kontakt telefoniczny z serwisem możliwy jest w godzinach od 9:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku.
Ze względu na specyfikę pracy serwisantów, która skupia się na wyjazdach serwisowych, naprawach w siedzibie firmy lub bezpośrednio u klienta, nie zawsze jest możliwość odebrania telefonu od klienta. Z tego względu zachęcamy do kontaktu mailowego w sprawie części zamiennych lub napraw. W treści wiadomości powinna znaleźć się informacja na temat modelu, części i ewentualnie zdjęcia uszkodzeń.
Reklamację prosimy składać przez formularz: https://bachasport.pl/reklamacja, jeśli sprzęt został zakupiony bezpośrednio u nas.
W innym przypadku prosimy kontaktować się ze sprzedawcą.
Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiedzieć w przeciągu 48h.
Ze względu na specyfikę pracy serwisantów, która skupia się na wyjazdach serwisowych, naprawach w siedzibie firmy lub bezpośrednio u klienta, nie zawsze jest możliwość odebrania telefonu od klienta. Z tego względu zachęcamy do kontaktu mailowego w sprawie części zamiennych lub napraw. W treści wiadomości powinna znaleźć się informacja na temat modelu, części i ewentualnie zdjęcia uszkodzeń.
Reklamację prosimy składać przez formularz: https://bachasport.pl/reklamacja, jeśli sprzęt został zakupiony bezpośrednio u nas.
W innym przypadku prosimy kontaktować się ze sprzedawcą.
Na wszystkie wiadomości staramy się odpowiedzieć w przeciągu 48h.
Serwis Gwarancyjny
Serwis Pogwarancyjny i cześci zamienne