Wyszukiwarka

Menu Wiadomości

Menu Klienta

Bestsellery

LIFETIME KOPUŁA DO WSPINACZKI GEODOME Z NAMIOTEM 90612

Pierwotna cena wynosiła: 2 200,09 zł.Aktualna cena wynosi: 1 900,00 zł.

SCHWINN ROWER POZIOMY PROGRAMOWANY 510R

Pierwotna cena wynosiła: 3 999,00 zł.Aktualna cena wynosi: 3 799,00 zł.

Ostatnie wiadomości

Grillowanie na świeżym powietrzu to nie tylko sposób na przygotowanie posiłków, ale także okazja do

Trening w domu zyskał zupełnie nowy wymiar – nie tylko pod względem wygody, ale

Czy Twój trening może być jeszcze skuteczniejszy? Oczywiście! W Bacha Sport stawiamy na innowacje,

iFit to innowacyjna platforma fitness, która rewolucjonizuje sposób, w jaki podchodzimy do treningów. Zamiast tradycyjnych,

Z przyjemnością ogłaszamy, że do naszej oferty dołączyła marka Bonfeu, która wyróżnia się wyjątkowym designem

Zgłaszanie reklamacji

W przypadku wystąpienia usterki sprzętu prosimy o kontakt z punktem zakupu towaru.

Prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza serwisowego, który następnie zostanie przesłany do Serwisu Technicznego Bacha Sport. W przeciągu kilku dni roboczych Serwis Techniczny skontaktuje się telefonicznie z Państwem w celu informacji o dalszym postępowaniu z reklamacją.

Prosimy o podanie możliwie najdokładniejszego opisu usterki co pozwoli nam na szybkie naprawy i oszczędność Państwa czasu.

 

Ważne informacje:

W razie reklamacji Klient jest zobowiązany poinformować o tym telefonicznie sprzedawcę. Reklamowany produkt kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera) na swój koszt zaś przesyłka zwrotna z towarem naprawionym/wymienionym wysyłana jest na nasz koszt, ale tylko w przypadku jeśli reklamacja była zasadna. Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłaceniu kosztów wysyłki. Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio nie zgłoszonych telefonicznie. Za skuteczne dostarczenie przedmiotu do siedziby naszego serwisu odpowiada Kupujący.

Organizacja Serwisu Technicznego:

  • Adres: Bacha Sport, ul. Kozielska 439, 44-164 Gliwice.
  • Serwis Techniczny czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
  • Punkt Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.
  • Kontakt: