Chcemy zachęcać ludzi do uprawiania wszystkich możliwych form aktywnego wypoczynku i dbania o kondycję fizyczną, dlatego bez względu na to czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z szeroko pojętą aktywnością fizyczną, czy jesteś zapalonym sportowcem – u nas zawsze możesz liczyć na fachową poradę, wsparcie oraz pomoc w doborze sprzętu, który będzie najlepiej spełniał Twoje oczekiwania.

Bartosz Warot | Prezes Firmy

Poniżej umieściliśmy najczęściej zadawane nam pytania oraz odpowiedzi. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, proszę skontaktuj się z biurem handlowym lub punktem serwisowym. Zawsze służymy pomocą!


Gdzie zgłosić reklamację?

Wszystkie reklamacje powinny być zgłaszane w punkcie zakupu, czyli tam gdzie został zakupiony sprzęt marki Body Sculpture. Po zgłoszeniu reklamacji, serwis skontaktuje się z Tobą telefonicznie aby ustalić resztę detali związanych z procesem przyjęcia sprzętu do naprawy.


Jakie dokumenty są wymagane w celu zgłoszenia reklamacji?

Dowód zakupu, karta gwarancyjna i szczegółowy opis usterki. Podstawą do zgłoszenia uszkodzonego produktu u sprzedawcy jest Faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku zakupu sprzętu Body Sculpture w sklepie internetowym wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji może on służyć, jako dowód zakupu.


Dlaczego moja karta gwarancyjna nie jest podbita?

Karty gwarancyjne, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Przy okazji pierwszej naprawy karta gwarancyjna zostanie podbita.


Ile trwa naprawa sprzętu  w Punkcie Serwisowym?

W zależności od rodzaju usterki jest to od 2 do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia wadliwego sprzętu do siedziby serwisu. Podczas pierwszej rozmowy z Biurem Obsługi Klienta, zostaniesz poinformowany/na o terminie realizacji naprawy.


Czy mogę wysłać uszkodzoną część zamiast całegourządzenia?

Tak. Po zgłoszeniu usterki w punkcie zakupu, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się bezpośrednio z Tobą aby ustalić resztę detali.
Nie wysyłaj jednak niczego do Punktu Serwisowego bez uprzedniej konsultacji z Biurem Obsługi Klienta. Ponadto nie nie przyjmujemy paczek pobraniowych.


Ile to kosztuje naprawa pogwarancyjna?

Wszystko zależy od kosztu części zamiennych i rodzaju usterki. Skontaktuj się Punktem Serwisowym a uzyskasz więcej szczegółowych informacji.


Kto ponosi koszty dostawy do serwisu w przypadku gdy nie mogę dostarczyć uszkodzonego sprzętu osobiście?

Jeżeli nie jesteś w stanie dostarczyć sprzętu osobiście do punktu zakupu lub bezpośrednio do punktu serwisowego skontaktuj się z nami. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze uszkodzony produkt na nasz koszt. Zapłacisz tylko za przesyłkę do Siebie.


Czy istnieje możliwość naprawy uszkodzonego sprzętu u mnie w domu?

Mimo, że wszelkie naprawy gwarancyjne lub pogwarancyjne są realizowane w Punkcie Serwisowym, jesteśmy w stanie zorganizować naprawę w domu. Skontaktuj się Punktem Serwisowym a uzyskasz więcej szczegółowych informacji. Wszystkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne realizowane poza Punktem Serwisowym podlegają dodatkowym opłatom.


Brak karty gwarancyjnej, gdzie mogę dostać duplikat?

Duplikaty kart gwarancyjnych, które ówcześnie zostały podbite nie wydaje się.


Nie ma instrukcji w opakowaniu, co robić?

Instrukcje obsługi są załączane do wszystkich produktów przez producenta. Jeżeli stanie się tak, że brakuje instrukcji obsługi, możesz ją ściągnąć w wersji elektronicznej. Wszystkie instrukcje obsługi znajdują się w dziale "Instrukcje do pobrania"

BACHA SPORT

Firma BACHA SPORT została założona w 1991 roku. Od ponad 25 lat zajmujemy się importem oraz dystrybucją sprzętu sportowego. Dziś BACHA SPORT to firma z długoletnim doświadczeniem i dużą wiedzą, które potrafimy wykorzystać, by w pełni odpowiadać na potrzeby rynku.

KONTAKT

Telefon:  (+48) 32 302 97 19
Fax:        (+48) 32 302 97 17      

info@bachasport.pl

ul, Kozielska 439
44-164 Gliwice, Polska

OBSŁUGA KLIENTA

Nasi klienci są dla nas najważniejsi, zaraz po jakości naszych produktów. Służymy pomocą na każdym kroku: od zakupu po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Skontaktuj się z nami jeżeli potrzebujesz naszego wsparcia.

WSPÓŁPRACA HANDLOWA

Jako wyłączny dystrybutor sprzętu sportowego jesteśmy w stanie zaproponować bardzo przystępne warunki współpracy – zaczynając od stawek rabatowych po rozwiązania logistyczne, które dostosowujemy do potrzeb i możliwości naszych partnerów handlowych.