Chcemy zachęcać ludzi do uprawiania wszystkich możliwych form aktywnego wypoczynku i dbania o kondycję fizyczną, dlatego bez względu na to czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z szeroko pojętą aktywnością fizyczną, czy jesteś zapalonym sportowcem – u nas zawsze możesz liczyć na fachową poradę, wsparcie oraz pomoc w doborze sprzętu, który będzie najlepiej spełniał Twoje oczekiwania.

Bartosz Warot | Prezes Firmy

Co pokrywa gwarancja?

Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są należycie usuwane potem przez nasz serwis. 
Nie pokrywa jednak:
 
  • wady powstałe poprzez niewłaściwe użytkowanie
  • niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
  • nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
  • brak konserwacji użytkownika
  • nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
  • uszkodzenia na skutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
Jak zgłosić reklamację?
 
Prześlij nam:
  • opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

 

Ogólne zasady gwarancji i usługi posprzedażne

1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązujacym prawem. 
 
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on służył, jako dowód zakupu. Przy okazji pierwszej naprawy zostanie podbita karta gwarancyjna.
 
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach, tel.: 032 302 97 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
 
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostana inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
 
5. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.
 
6. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)

Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

1. Serwisowanie sprzętu

2. Konserwacja sprzętu

3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru

Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.

BACHA SPORT

Firma BACHA SPORT została założona w 1991 roku. Od ponad 25 lat zajmujemy się importem oraz dystrybucją sprzętu sportowego. Dziś BACHA SPORT to firma z długoletnim doświadczeniem i dużą wiedzą, które potrafimy wykorzystać, by w pełni odpowiadać na potrzeby rynku.

KONTAKT

Telefon:  (+48) 32 302 97 19
Fax:        (+48) 32 302 97 17      

info@bachasport.pl

ul, Kozielska 439
44-164 Gliwice, Polska

OBSŁUGA KLIENTA

Nasi klienci są dla nas najważniejsi, zaraz po jakości naszych produktów. Służymy pomocą na każdym kroku: od zakupu po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Skontaktuj się z nami jeżeli potrzebujesz naszego wsparcia.

WSPÓŁPRACA HANDLOWA

Jako wyłączny dystrybutor sprzętu sportowego jesteśmy w stanie zaproponować bardzo przystępne warunki współpracy – zaczynając od stawek rabatowych po rozwiązania logistyczne, które dostosowujemy do potrzeb i możliwości naszych partnerów handlowych.