Wyszukiwarka

Menu Wiadomości

Menu Klienta

Bestsellery

LIFETIME KOPUŁA DO WSPINACZKI GEODOME Z NAMIOTEM 90612

Pierwotna cena wynosiła: 2 200,09 zł.Aktualna cena wynosi: 1 900,00 zł.

SCHWINN ROWER POZIOMY PROGRAMOWANY 510R

Pierwotna cena wynosiła: 3 999,00 zł.Aktualna cena wynosi: 3 799,00 zł.

Ostatnie wiadomości

Grillowanie na świeżym powietrzu to nie tylko sposób na przygotowanie posiłków, ale także okazja do

Trening w domu zyskał zupełnie nowy wymiar – nie tylko pod względem wygody, ale

Czy Twój trening może być jeszcze skuteczniejszy? Oczywiście! W Bacha Sport stawiamy na innowacje,

iFit to innowacyjna platforma fitness, która rewolucjonizuje sposób, w jaki podchodzimy do treningów. Zamiast tradycyjnych,

Z przyjemnością ogłaszamy, że do naszej oferty dołączyła marka Bonfeu, która wyróżnia się wyjątkowym designem

Nowoczesna platforma IPOK już działa!

Uruchomiliśmy nowatorską platformę obsługi klienta, która z pewnością ułatwi proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji dotyczących sprzętu znajdującego się w ofercie Bacha Sport.

Uruchomiliśmy nowatorską platformę obsługi klienta, która z pewnością ułatwi proces zgłaszania i rozpatrywania reklamacji dotyczących sprzętu znajdującego się w ofercie Bacha Sport.

Zdając sobie sprawę z tego, że każda, nawet najmniejsza, usterka może oznaczać konieczność oddania sprzętu do serwisu, firma BACHA SPORT opracowała i wdrożyła system reklamacyjny, który umożliwia śledzenie procesu reklamacji na każdym jej etapie – od momentu jej zgłoszenia, do chwili zakończenia naprawy danego sprzętu.

IPOK Bacha Sport

Wierzymy, że stworzona przez nas platforma sprawi, że będziemy mogli jeszcze szybciej i sprawniej obsługiwać wszystkich kontrahentów BACHA SPORT.

Produkty oferowane przez BACHA SPORT są najwyższej jakości i spełniają zarówno wszystkie standardy bezpieczeństwa, jak i europejskie normy. Jednak jak w przypadku wszystkich sprzętów, elementy mechaniczne oraz elektroniczne są narażone na występowanie różnego rodzaju awarii czy usterek.

Podstawowym zadaniem Internetowej Platformy Obsługi Klienta jest maksymalne uproszczenie i skrócenie procesu reklamacyjnego do koniecznego minimum. Dzięki temu klient końcowy, zgłaszający reklamację, otrzymuje naprawiony sprzęt natychmiast po zakończeniu naprawy, bez zbędnego opóźnienia wynikającego z obiegu dokumentów pomiędzy sprzedawcą, a naszym serwisem.

Serwis każdorazowo informuje za pośrednictwem IPOK o sposobie rozwiązania poszczególnego zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku pojawienia się odpowiedzi Serwisu, system automatycznie wygeneruje i wysyła do sprzedawcy e-mail z informacją o zmianie statusu danej naprawy.

Przypominamy, że to sprzedawca jest odpowiedzialny za informowanie swoich klientów o stanie i przebiegu reklamacji. Serwis kontaktuje się z klientem wyłącznie w przypadku konieczności ustalenia dodatkowych szczegółów lub zamówienia kuriera po odbiór reklamowanego sprzętu czy części.

Oczywiście życzymy długotrwałego i bezawaryjnego korzystania ze sprzętów z oferty BACHA SPORT!